OFERTA INICIAL DE PLACES

LLISTA ORDENADA

NÚMERO DE SORTEIG

.

La llista ordenada que es presenta, només orienta sobre les possibilitats d’obtenir una plaça al centre, però no dona cap certesa perquè en el llistat no s’identifica el tipus d’alumnat i, a banda, pot haver variacions en les places de reserva de cara a l’oferta final.

OFERTA DEFINITIVA DE PLACES

ALUMNAT ASSIGNAT AL CENTRE

ALUMNAT EN LLISTA D'ESPERA

ALUMNAT PREINSCRIT AL CENTRE

Escola Auditori

Podeu també consultar la publicació dels resultats de la preinscripció al web Estudiar a Catalunya.

Per fer-ho necessitareu:

• el número del DNI, NIE o passaport del tutor o tutora especificat en la sol·licitud com a referent per fer les consultes dels resultats a Internet, i

• el codi de la sol·licitud de preinscripció.

També es publicaran aquí, a la nostra web de l'escola, les llistes del resultat del procés. D’acord amb la normativa de protecció de dades, les llistes seran anònimes. En aquest sentit, el codi de preinscripció tindrà el format PRE21-22XXXXX i els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE21-22XXXXX323). Pel que fa als noms i cognom, estarà format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo).

escola Auditori